FAQ Studio H20
We hebben fysiek ruimte voor drie personen in onze Green Screen Studio. In verband met de 1.5 meter regel mogen maximaal twee personen voor de camera staan.
We werken standaard met een audiotechnicus en een beeldtechnicus. Bij grotere en complexere projecten werken maximaal zes personen achter de schermen.
Technisch en operationeel bieden we de studio aan als een turn-key concept. Dit betekent dat we op basis van je intake, alle faciliteiten en de bediening van de studio voor je verzorgen. De boodschap, het draaiboek, publiek en sprekers zijn productie taken waar je als klant zelf voor zorgt.
Op locatie is een inhouse cateraar aanwezig met een speciale menukaart voor de studios. Hierbij is het belangrijk om je wensen enkele dagen voor het event door te geven.
We ondersteunen naast Zoom ook bijvoorbeeld Teams, Webex en diverse andere video conference platformen. Ook kunnen we een stream koppelen aan een social media kanaal.
Voor het virtuele publiek (live in beeld) zijn 49 personen het maximum. Zij hebben ook interactie met de presentator. Zij worden middels speciale software geplaatst in de digitale omgeving. Uiteraard kunnen er meerdere personen de presentatie volgen, hier zit geen maximum aan.
Het adres is Spinnekop 2-3, 1444 GN Purmerend. Rondom de campus kan je vrij parkeren en zijn er voldoende parkeerplekken.
Wij zenden standaard uit op het Vimeo platform. Maar er zijn bij ons geen beperkingen qua uitzend mogelijkheden. Tijdens het kennismaking gesprek nemen wij jouw wensen mee in het plan.
Er kunnen meerdere streams worden uitgezonden, waarbij de hoofdstream de vloertaal is. De tweede stream kunnen wij voorzien van een vertaling met het originele beeld. Hiermee heeft de bezoeker keuze tussen een vertaalde of niet vertaalde stream.
Ja dit is voor zowel de presentator in de studio als de presentator op een externe locatie mogelijk.
Wij adviseren de thuissprekers in ons voortraject. Denk dan aan optimale positie van de camera, achtergrond advies en lichtadvies. Ook doen wij nog een test voorafgaand aan het daadwerkelijke event om zeker te zijn dat alles perfect werkt. Wij kunnen mits de spreker hiermee akkoord gaat ook op afstand de sessie overnemen en assisteren bij hardware instellingen. Echter dit vraagt wel om voldoende repetitie tijd.
Wij testen verschillende punten, denk hieraan de verbindingen en de inhoud van de presentatie. Een foutloze liveshow kan pas na een foutloze repetitie.
Jazeker, we hebben een aantal templates die we eenvoudig aanpassen aan de huisstijl van jouw bedrijf of evenement. Daarnaast kunnen we elke 3D die jij wenst..
Uiteraard, dit is op aanvraag verkrijgbaar.
Bij de Virtual Event Platform zit een registratie module inbegrepen. Als je daar niet voor kiest ontvang je van ons de juiste gegevens om je eigen registratiesysteem te verzorgen.